2014/04/09

Donderdagse dekenupdate #9

Het is weer donderdag, tijd voor een update van de dekens!

Na het enthousiasme waarmee in januari iedereen van start ging is het tempo waarin de dekens groeien hier en daar wat gedaald, wat ook wel logisch is, als je naar buiten kijkt.
Het is helemaal geen weer om wollen dekens te haken!

Hieronder een paar plaatjes van de doorzetters die in de vorige donderdagsedekenupdate hun voortgang deelden:

Linksboven de mooie hexagonnen van Maaike (klik hier). Hexagonnen haken fascineert me als quiltster natuurlijk enorm, misschien moet ik zelf ook eens moed verzamelen.
Rechtsboven de mooie strakke granny's van Priscilla (klik hier). Ze blogde over verschillende dekens, maar deze blokken vind ik zo mooi, dat ik hem er even uitlicht.
Linksonder zie je de enige echte CAL2014, van Renske (klik hier). De combinatie van kleuren met zwart heb ik nog niet eerder gezien, mooi.
En tot slot rechtsonder een kiekje van de grooooote granny die ik haak. Soms verbaas ik me over de omvang van het werkstuk. Al die stokjes...

Tijd voor de nieuwe updates!

Hieronder kun je je link weer plaatsen.

Fijne dag!





No comments:

Post a Comment