2014/12/31

The final

De laatste dag van 2014! 
Mijn oma zei het al: hoe ouder je wordt, hoe sneller de tijd gaat. En ze had gelijk!

Op deze dag wil ik graag wat plaatjes laten zien van een project dat ik dit jaar afrondde en waar ik niet alleen héél lang aan heb gewerkt, maar ook op héél veel plaatsen.


Ik begon er aan als doel op zich, haken om het haken, met vrolijke kleurtjes. 
Pas in de laatste fase bedacht ik dat het een leuke meidensprei zou kunnen zijn.
En dat niet alleen, ook nog eens een sprei waar dochter heel blij mee is én waar ze al een paar bijpassende kussentjes voor had! Tja, mijn voorliefde voor deze kleurtjes is duidelijk ;-)


Bij het afronden van de sprei zocht ik naar een simpel randje, In overleg met wat twitterdames kwam dit eruit. Pas toen ik het op het bed legde zag ik dat ik dit al eens eerder haakte...


In 2015 hoop ik weer veel steekjes te maken. 
Met naald en draad, met breipen en wol, met haaknaald en katoen.
Er liggen knotjes&vierkanten te wachten, een quilt die gesandwiched en gequilt moet worden,
en stapels lapjes en draadjes die vast zullen veranderen in iets wat ik nu nog niet weet.

Ik wens jullie een fijn en gezond 2015. 
Een jaar met ruimte voor creativiteit en een jaar met ruimte voor elkaar!

Een fijne dag!

Anita



No comments:

Post a Comment